Politica de livrare

În urma lansării comenzii, veți primi în cel mai scurt timp un e-mail de confirmare. Livrarea produselor comandate se face în termen de o zi lucrătoare în cazul în care comanda a fost plasată până la ora 14:00 sau în două zile lucrătoare în cazul comenzilor plasate după ora 14:00. Livrarea se realizează prin intermediul unei firme de curierat rapid.

Important: Comenzile plasate în ziua de vineri dupa ora 14:00, în zilele de sâmbătă și duminică sau în orice zile Sărbători legale vor fi livrate în termen de două zile lucrătoare.

Livrarea produselor este asigurată în limita stocurilor disponibile în depozitul nostru sau al furnizorilor. De aceea primirea mesajului de confirmare pe e-mail reprezintă certitudinea că produsele vor ajunge la dumneavoastră conform timpilor de livrare transmiși. În mod excepțional durata de livrare poate fi depășită, caz în care veți fi anunțați telefonic sau prin e-mail.

Produsele livrate vor fi insoțite de factura care va conține valoarea produselor comandate și taxa de transport dacă este cazul. Plata se va efectua la livrator, angajatul firmei de curierat sau delegatul nostru, după caz.

Transport GRATUIT pentru comenzile cu o valoare mai mare sau egală cu suma de 250 lei*

* IMPORTANT:În cazul livrării gratuite în afara zonei 0 de transport a companiei Cargus, se va aplica un tarif suplimentar în funcție distanța față de zona 0. Pentru produsele unde se specifică „Transport gratuit”, în cazul livrării în afara zonei 0 de transport a companiei Cargus, se va plăti doar tariful suplimentar de zona (taxa de transport în valoare de 19.99 lei fiind susținută de către compania noastră).

Află cu ajutorul calculatorului tarife Cargus care este tariful pentru transportul în afara zonei 0. Calculeaza aici

Pentru comenzile care includ cost de transport, veți fi contactați de unul dintre agenții noștri pentru comunicarea acestui cost și confirmarea comenzii.

Vă rugăm ca la primirea coletului să verificați integritatea acestuia. Ambalajul trebuie să fie intact, fără deteriorări, cu benzile adezive la locul lor. În cazul în care observați că ceva nu este în regulă cu coletul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați înainte de preluarea acestuia.